Ryż czerwony 1000g
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Ryż czerwony - czy wpływa na cholesterol?
Ryż czerwony na cholesterol zyskuje popularność jako naturalne wsparcie dla zdrowia serca. Zawiera monakolinę K – substancję pochodzenia naturalnego, która wykazuje działanie podobne do statyn i może pomóc w regulacji poziomu cholesterolu we krwi. Ten nieoczyszczony ryż, o charakterystycznym, lekko orzechowym smaku i czerwonej łusce, jest także bogaty w błonnik i antyoksydanty. Regularne włączanie go do diety wspiera nie tylko układ krążenia, ale również ogólną odporność organizmu.
Składniki
Ryż czerwony 1 kg
Wartość odżywcza w 100 g | |
---|---|
Wartość energetyczna | 1563 kJ / 368 kcal |
Tłuszcz | 2,4 g |
w tym kwasy tłuszczowe nasycone | 0,2 g |
Węglowodany | 80 g |
w tym cukry | 0,3 g |
Błonnik | 3,4 g |
Białko | 6,7 g |
Sól | 0 g |
Sposób przygotowania
Ryż gotować w wodzie w proporcji 1:4 (na każde 100 g ryżu - 400 ml wody). Doprowadzić wodę do wrzenia, wsypać ryż i gotować pod przykryciem na kuchence o małej mocy przez 30- 40 minut do miękkości.
Dlaczego warto sięgnąć po nasz ryż czerwony?
✔ Naturalne źródło monakoliny K – wspiera obniżenie poziomu „złego” cholesterolu (LDL)
✔ Bogaty w błonnik – wspomaga trawienie i reguluje poziom glukozy we krwi
✔ Zawiera antyoksydanty – chroni komórki przed stresem oksydacyjnym
✔ Niski indeks glikemiczny – korzystny dla osób dbających o poziom cukru
✔ Wysoka zawartość minerałów – m.in. magnez, żelazo, cynk i mangan
✔ Wspiera zdrowie serca i układu krążenia – dzięki unikalnemu składowi
✔ Mało przetworzony – zachowuje większość naturalnych wartości odżywczych
Przechowywanie
Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu, w szczelnie zamkniętym opakowaniu.
Informacje o alergenach
W zakładzie pakowane są również: produkty zawierające gluten, orzeszki ziemne, soja, różne orzechy, sezam. Pomimo dołożenia wszelkich starań nie można w 100% wykluczyć wystąpienia w produkcie tych surowców.
Dane techniczne
Wysyłaj do EmpikPlace | Tak |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.