Program lojalnościowy
- Program lojalnościowy przeznaczony jest dla Usługobiorców posiadających Konto. Uzyskiwanie i używanie Punktów przez Usługobiorcę jest możliwe z wykorzystaniem Konta.
- Z momentem założenia Konta, Usługobiorca staje się uczestnikiem Programu lojalnościowego.
- Za każde 1 zł wydane w Sklepie w ramach pojedynczego zamówienia, Usługobiorca otrzyma następującą liczbę Punktów: 1 z zastrzeżeniem ust. 4-5.
- Punkty za złożone zamówienie będą przysługiwać Usługobiorcy wyłącznie w przypadku, w którym Usługodawca zawrze z Usługobiorcą umowę. Punkty zostaną przyznane Usługobiorcy automatycznie, w terminie realizacji zamówienia.
- Do wyliczenia liczby Punktów przysługujących za złożone zamówienie brane są pod uwagę wyłącznie środki pieniężne wydane przez Usługobiorcę na produkty zamówione w Sklepie bez wykorzystania Punktów, oraz bez uwzględnienia dodatkowych kosztów związanych z zamówieniem produktu, takich jak np. koszt dostawy.
- Uzyskiwane przez Usługobiorcę Punkty składają się na jedną pulę.
- Aktualna liczba zebranych przez Usługobiorcę Punktów będzie widoczna w Koncie. Usługodawca może także informować Usługobiorcę o zmianie liczby zgromadzonych Punktów poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail Usługobiorcy przypisany do jego Konta.
- W przypadku gdy aktualna pula zgromadzonych w Koncie Punktów przekraczać będzie określony w niniejszym postanowieniu próg punktowy, Usługobiorca uzyskiwać będzie zniżkę podczas każdych zakupów w Sklepie dokonywanych z wykorzystaniem Konta, w wysokości określonej poniżej:
- 5% — po zgromadzeniu następującej liczby Punktów: 250;
- 7,5% — po zgromadzeniu następującej liczby Punktów: 500;
- 10% — po zgromadzeniu następującej liczby Punktów: 1000;
- 12% — po zgromadzeniu następującej liczby Punktów: 1250; .
- Wskazane w powyższym ustępie wartości zniżki nie sumują się.
- Zniżka w odpowiedniej wysokości naliczana będzie automatycznie i obejmować będzie łączną cenę produktów będących przedmiotem zamówienia Usługobiorcy.
- Usługodawca ma prawo anulować Punkty:
- naliczone za zamówienia, za które Usługodawca zwrócił Usługobiorcy wpłacone za produkt środki pieniężne (np. w przypadku skutecznego odstąpienia od umowy przez Usługobiorcę);
- przyznane pomimo nieskutecznego opłacenia zamówienia (co nie oznacza braku możliwości nabycia Punktów ponownie, w wyniku prawidłowego opłacenia zamówienia).
- Punkty zgromadzone w Programie lojalnościowym można wykorzystać jedynie w sposób określony w niniejszym paragrafie.